Pleci la mare? ZorileStore ți-a pregătit deja costumul de baie și pălăria de soare

ZorileStore este rețeaua de magazine offline și online care livreaza rapid cele mai noi colecții de la branduri precum Puma, Northland, Vans, Le Coq Sprortif, New Era, Lacoste, Skechers, Ipanema și multe altele. Recunosc că nu prea mă înghesui la cumpărături online, pentru că nu pot observa foarte bine detaliile produselor, dar Zorile îți oferă online o e xperiență unică de cumpărare prin vizualizarea 360 a tututror produselor, cu o precizie ce bate realitatea- am văzut pe site detaliile mai bine decât la raft. Astfel că, Zorile au reușit să se numere printre magazile mele online preferate.
Pentru că peste câteva zile plec la mare și am văzut pe site costumul de baie preferat (Style Cats Triangle Bikini- Puma)la super reducere (41%) nu m-am putut abține și mi l-am făcut cadou. 
Pe lângă multe reduceri și promoții, vara aceasta Zorile a pregătit o campanie interesantă pentru clienți. Orice produs achiziționat până pe 21 august te poate face fericitul câștigător al unei vacanțe la mare, în Vama Veche. Pentru că Zorile știe că nu te distrezi decât dacă ai prietenii aproape, ți-a îndeplinit dorința- îți poți lua cu tine și 7 prieteni. Cazarea va fi una specială, cum de altfel sunt și Zorile- din 26 pînă-n 29 august veți campa în Cortul celor Șapte Simțuri, cu mic dejun asigurat și distractie garantată, în cel mai cool loc de camping din Vama Veche, la Sandalandala.
Vara aceasta, fericirea e gratis!
Dacă vreți să afle toți prietenii, dă și tu un share! Poate avem noroc și ne vedem în Vamă!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog