O dragoste neobișnuită




Nu o dragoste obișnuită

Ți-am dat toată dragostea pe care o am
Ți-am dat mai mult decât aș fi putut da
Ți-am dat iubire
Ți-am dat tot ce am înăuntru
Și tu mi-ai luat dragostea
Mi-ai luat dragostea
Nu ți-am spus
Ceea ce cred
A spus cineva că
O dragoste ca aceasta nu va dura
Nu ți-am dat 
Tot ce am de dat, baby!

Ți-am dat toată dragostea pe care o am
Ți-am dat mai mult decât aș fi putut da
Ți-am dat iubire
Ți-am dat tot ce am înăuntru
Și tu mi-ai luat dragostea
Mi-ai luat dragostea


Continui să plâng 
Continui să încerc pentru tine
Nu este nimic ca tine și ca mine, baby!
Aceasta nu e o dragoste obișnuită
Nu o dragoste obișnuită
Aceasta nu e o dragoste obișnuită
Nu o dragoste obișnuită...

Când mi-ai venit în cale 
Mi-ai luminat fiecare zi
Cu surâsul tău dulce...

Nu ți-am spus
Ceea ce cred.
A spus cineva că
O dragoste ca aceatsa nu va dura
Nu ți-am dat 
Tot ce am de dat, baby!

Aceasta nu e o dragoste obișnuită
Nu o dragoste obișnuită
Aceasta nu e o dragoste obișnuită
Nu o dragoste obișnuită...

Continui să plâng 
Continui să încerc pentru tine
Nu este nimic ca tine și ca mine, baby!








Aceasta nu e o dragoste obișnuită
Nu o dragoste obișnuită
Aceasta nu e o dragoste obișnuită
Nu o dragoste obișnuită...

Continui să încerc pentru tine
Continui să plâng pentru tine
Continui să zbor pentru tine
Continui să zbor și cad...

Cad...

Continui să încerc pentru tine
Continui să plâng pentru tine
Continui să zbor pentru tine
Continui să zbor pentru tine, cad.
Cad.

Știi, nu!?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog