Mulțumesc, dragii mei părinți!

Mulțumesc, dragi părinți, pentru tot ce ați făcut pentru mine! Știu că uneori a fost greu, dar ați făcut totul posibil cu dragoste, fără să cereți niciodată nimic în schimb. Și eu am luat totul cu ușurință, pentru că știam că mi se cuvenea. Știu că nu v-aș mulțumi niciodată îndeajuns în cuvinte dar sper s-o fac prin gesturi și fapte, în fiecare zi.
Voi m-ați învățat să cred în oameni, să spun totdeauna adevărul, chiar dacă acest lucru va durea, m-ați învățat să iert, dar să nu uit, m-ați învățat ce înseamnă iubirea pură, bunătatea, altruismul, credința și dragostea necondiționată.
Vă mulțumesc pentru ceea ce sunt acum! Un om împlinit, cu vise și speranțe frumoase. Sunt puiul vostru cu care vă mândriți în fiecare zi, sunt copilul pe care l-ați susținut și l-ați ajutat să-și atingă potențialul maxim, sunt cea care v-a îndeplinit visele și așteptările, minunea voastră, exact cum mă alintați voi! Și pentru toate acestea, vă sunt recunoscătoare!

De curând am participat la campania Provident arătându-mi mulțumirea față de tot ce au făcut părinții pentru mine. Am postat o fotografie cu părinții mei din ziua absolvirii pe pagina personală de FaceBook cu hashtag-ul #multumescpărinților. Cu această campanie Provident premiază prin tragere la sorți trei scrisori de mulțumire (mesaje text, fotografii, clipuri video, etc) cu premii a câte 500 de lei fiecare. Spune și tu Mulțumesc părinților! și înscri-te în concurs! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog