TestArea lui Blogatu- zona mea de încredere



Să vă spun care-i primul lucru pe care-l fac când vreau să-mi iau un telefon sau orice alt gadget de ultimă generație. Mă uit la TestArea lui Blogatu să văd dacă merită cu adevărat banii. 

TestArea este o emisiune cu și despre cele mai noi și utile gadget-uri. Blogatu vorbește pe înțelesul tuturor despre caracteristicile și eficacitatea fiecărui produs testat astfel că după vizionarea emisiunii cu siguranță vei știi dacă acele gadget-uri sunt potrivite nevoilor tale și merită să le achiziționezi.
Cea mai recentă emisiune prezintă 4 produse extrem de utile pentru orice: Allview Allwatch, Allview Allwatch S, Evolio M6 și Samsung Galaxy J3 2016.  
Se știe că este un mare fan al firmei Allview și multe din produsele testate aparțin acestui brand autohton care reușeste să ofere cel mai bun raport calitate -preț pentru toate produsele comercializate.
Emisiunile nu sunt foarte lungi iar caracteristicile sunt prezentate clar și succint, fără exagerări și detalii inutile, informațiile de bază fiind afișate pe ecran iar grafica-i super faină. 

Urmărind emisiunea mi-am dat seama cât de util mi-ar fi și mie un Allview Allwatch, care m-a cucerit într- clipă prin design și prin multitudinea funcțiilor și calităților sale: ceas, IP67, notificări apeluri, mesaje, rețele sociale, e-mail, oțel inoxidabil.
Allview Allwatch este accesoriul potrivit stilului meu și pe care știu c-am să-l port cu plăcere timp îndelungat. 
- brățara este făcută pentru a fi potrivită pentru uz îndelungat.
- ceasul este rezistent la lovituri, apă și praf.
- consum de energie optimizat- pentru 90 de minute la încărcare, bateria asigură până la 7 zile de utilizare și cam 10 zile în stand-by.
- îmi ascultă inima- permite monitorizarea permanentă, în timp real, a bătăilor inimii, cu un nivel ridicat de acuratețe. Dacă există afecțiuni cardiace, Allview avertizează utilizatorul referitor la măsurile de precauție care se impun.
- este frate bun cu smartphone-ul- toate informațiile înregistrate prin intermediul ceasului sunt analizate și trranspuse în rapoarte pentru a obține o privire de ansamblu asupra evoluției și a obiectivelor pe care ți le-ai propus.
- este cel mai bun detectiv- Allview îți poate găsi smartphone-ul rătăcit prin casă sau îți poate declanșa de la distanță camera telefonului.
- este la curent cu toate noutățile, chiar și atunci când nu ai telefonul la îndemână. Mesajele și apelurile sunt afișate pe display-ul ceasului iar notificările din rețelele de socializare sunt anunțate prin vibrații.
Allview Allwach este un accesoriu care se asortează stilului de viață sănătos, fiind ușor și confortabil, potrivindu-se perfect pe încheietura mâinii. 

Dacă și tu vrei să-ți iei ceva nou, nu neapărat de la Allview, nu trebuie decât să te abonezi la canalul TestArea și să urmărești emisiunile lui Blogatu! Numai așa vei fi la curent cu toate noutățile în materie de tehnologie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog