Care este cel mai bun fotograf de nuntă din București?


Pentru că eu am pățit-o rău de tot, nu vreau ca și sora mea să aibă o experiență la fel de tristă într-o zi atât de importantă în viața ei. 

Cum vă spuneam... Am pățit-o rău de tot când mi-am căutat fotograf pentru propria-mi nuntă. Am dat peste un tip- fotograf nuntă renumit, cică- așa se prezenta (din păcate nu mai știu cum îl cheamă, ca să-i avertizez și pe alții) care avea un portofoliu destul de bun și părea foarte serios, la prima vedere. Bineînțeles, n-am intrat în discuții ,, fotografice” cu el, de la început, deși mă pricep și eu, cât de cât; l-am lăsat pe el să-mi detalieze toate serviciile lui foto video nuntă. După nici 5 minute de ,,turuială” despre echipamentele lui mega-, extra-, super- performante, n-am mai rezistat. A băgat L-uri pe Nikon-ul lui D80, (L-uri care costă câteva mii de euro), un obiectiv prime cu diafragmă MICĂ (foarte scump și ăla)... L-am întrebat ce-i diafragma, pentru c-am mai auzit de ea și-s extrem de curioasă, dar mi-a zis că-i foarte complicat să-mi explice, și oricum e în întârziere... Cum vă spuneam, n-am mai rezistat și i-am spus că L-urile sunt obiective pentru Canon și costă în jur de $1500, că diafragma mică e cam nașpa și în cazul ăsta n-ar putea să coste prea mult și că dacă ,,a uitat” ce e, pot să-i reamintesc eu. Am aflat, ulterior că tipul furase pozele și le prezenta frumos clienților ca și cum ar fi fost ale lui. Nici nu vreau să mă gândesc câți și-or fi luat țeapă...

De aceea îmi doresc să găsesc cel mai bun fotograf nuntă București pentru sora mea. 

Știu că fotografia de nuntă este un tip aparte de fotografie și pentru ca aceasta să fie realizată perfect e nevoie de un fotograf nuntă profesionist. Și-mi doresc ca rochița surorii mele, buchetul de mireasă, machiajul ei din acea zi să rămână imortalizate, să simt emoția și fericirea din ochii ei doar privind fotografiile, pentru că doar ele vor dăinui în lupta cu timpul. 

Adesea mă gândesc la ceea ce rămâne după ce oaspeții pleacă din restaurant. Rămâne amintirea acelei zile frumoase. Și-mi doresc ca aceste amintiri să nu se dilueze odată cu trecerea timpului și tocmai de aceea vreau să acord o importanță deosebită păstrării lor. Vreau să găsesc un om bun, muncitor și talentat atunci când am să aleg un fotograf nuntă care să se potrivească perfect așteptărilor noastre. Vom construi împreună amintiri. Nu voi alege niciodată după preț, știu că talentul, munca și timpul puse în slujba noastră, costă. Dacă prețul pentru un fotograf nuntă București ar fi prea mic, cu siguranță îmi voi pune câteva semne de întrebare... 

Iată câteva fotografii făcute cu pasiune și dăruire. Aș vrea ca și sora mea să aibă un pachet foto video nuntă realizat așa de bine. 


Recunosc că e exact stilul care i se potrivește surioarei mele. Abia aștept să-i arăt fotografiile. Cu siguranță și ea va spune că e acesta e cel mai bun fotograf nuntă București.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog