2018- Restart în sănătate




           Tu la ce rezoluții te-ai gândit în ajun de An Nou? Recunosc că până anul trecut, eu nici nu m-am gândit la așa ceva. Dar o dată ce-am depășit vârsta de 20 de ani, am simțit nevoia să-mi stabilesc câteva obiective pentru viitor. Poate tocmai de aceea, Anul Nou a fost, pentru mine, un moment de reflecție asupra anului care tocmai s-a încheiat dar mai ales asupra schimbărilor pe care vreau sau am neapărată nevoie să le fac și, desigur, pe care voi încerca să le pun în practică chiar din primele zile ale noului an.

      Stilul de viață haotic și programul de lucru extrem de aglomerat mi-au răpit întotdeauna micile, dar adevăratele momente fericite de care ar fi trebui să am parte în fiecare zi. Organismul meu a tot dat semne că are nevoie să mă port mai frumos cu el dar eu am refuzat constant să-l ascult. Din cauza aceasta, reușeam din ce în ce mai puțin să mă concentrez, eram tot timpul obosită și stresată și nu reușeam să dau randament pe niciun plan. Am înțeles într-un târziu că organismul îmi spunea că trebuie să mă opresc puțin, să mă organizez, să am mai multă grijă de sănătatea mea. Astfel că promisiunile pe care mi le-am făcut de Anul Nou au menirea, în primul rând, de a-mi aduce un 2018 plin de sănătate, cu mai multă energie pentru toate sarcinile și obiectivele zilnice: să fac mai mult sport, să mănânc mai sănătos, să petrec mai mult timp cu familia, să învăț o limbă străină, să călătoresc. 

         Mi-am dat seama repede că am nevoie de un plan, de indicii și sfaturi ca să le pot pune în aplicare pe toate și să nu rămână niciuna doar la stadiul de ,,rezoluție”. Aveam nevoie de un început și pentru că toate femeile sunt preocupate de felul în care arată și sunt interesate de tot ceea ce înseamnă un stil de viață sănătos și o alimentație echilibrată, m-am gândit să încep cu un program de slăbit, o dietă pe care s-o urmez fără prea mare efort și care să mă ajute să ajung la greutatea ideală. 

Restart sau punct și de la capăt?!

         Am un prieten care-mi spune de fiecare dată: ajutorul este întotdeauna la un click distanță. Și întotdeauna a avut dreptate!
         Așa am făcut cunoștință cu Limitless, un program de remodelare corporală care are rata cea mai mare de succes în România. Programul online Reset by Limitless este o rețetă de remodelare corporală accesibilă oricui, indiferent de orașul în care locuiește sau de măsura pe care o poartă la haine. Mi-am dat seama că Limitless este, de fapt, despre a reînvăța să te apreciezi la adevărata ta valoare și despre a începe o nouă relație cu tine însuți/ însăți. Peste 5000 de români au beneficiat de acest program în care primești online tot ce îți este necesar pentru a-ți remodela corpul până la cea mai frumoasă și sănătoasă variantă a sa, alături de o mulțime de resurse de educație pentru ca la finalul celor trei luni să poți fi propriul nutriționist pentru tine și familia ta. 
         Alături de Limitless dorința de remodelare corporală coincide, de fapt, cu dorința de a fi sănătos. 

Make a change in your life! ReLove YOURSELF!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog