Și eu îl vreau pe Joita Lucian,

 cel mai bun fotograf de nuntă din București!



         De Lucian Joita am auzit prima dată într-un avion, în drum spre casă când mă întorceam din Germania, acum vreo doi-trei ani. Depănam amintiri cu o prietenă din liceu și mândră, la un moment dat, mi-a arătat un album de fotografii de la nuntă. Am rămas mută de uimire- nu-mi venea să cred că ea este mireasa din poză. Și, nu, nu sunt deloc răutăcioasă. Prietena mea este o tipă de nota zece dar nimeni nu poate spune că e o femeie frumoasă sau că nu are cel puțin zece-cinsprezece kg. în plus față de majoritatea fetelor, nu față de normal. Cu toate acestea, vă jur, fotografiile arătau o mireasă perfectă. Unghiurile, umbrele și naiba știe ce-o fi folosit omul acela la fotografiile de nuntă, m-au făcut să recunosc că aparatura și profesionalismul unui fotograf nuntă poate face o femeie frumoasă dintr-una doar îndrăgostită și fericită. A sesizat și ea mirarea mea și mi-am cerut imediat scuze dar atunci tot ce-mi doream eu mai mult era să știu numele artistului care a reușit să facă o așa magie! Nu mi-a răspuns imediat ci numai după ce mi-a arătat și albumul de la botez. Am recunoscut stilul fotografic și am remarcat din nou perfecțiunea detaliilor prezentate în fiecare fotografie. Bebelușul era o minune- ochi perlați, păr cârlionțat, mânuțe pufoase și rozalii. Lumânările, nașii, ursitoarele- am văzut în câteva imagini întregul eveniment- și parcă luasem parte și eu cu adevărat la el. De altfel, între timp l-am cunoscut și pe bebeluș - un fel de Dl Goe în miniatură, cu adevărat o minune vie. Am întrebat-o cât a costat-o întregul pachet foto video nuntă și abia atunci mi-a dat cartea de vizită a fotografului să-mi notez numărul de telefon. Atunci a fost prima dată când am auzit de Lucian Joita, fotograf nuntă București

         A doua oară când am auzit de Lucian a fost de curând - la o aniversare, un majorat, de fapt. Zeci de tineri, muzică dată la maxim, băutură fină și mai ales multă, multă mâncare. Toată lumea dansa, râdea, cânta, într-un cuvânt - se distra la maxim. La un moment dat mătușa mea, mama sărbătoritei, îmi oferă două fotografii ca amintire- eram eu și majora în poză, dar habar n-aveam când și, mai ales cine, ne făcuse aceaste fotografii. Mătușa a zâmbit și mi-a arătat un băiat mai retras, cu aparatul foto în brațe. Nici prietenii mei nu-l observaseră. Vă jur, oameni buni, nu îl zărisem deloc și fiecare din noi avea câte două sau trei fotografii super reușite, reprezentative, chiar. La fel de spectaculoasă a ieșit și prezentarea video pe care am văzut-o ulterior, acasă la mătușa mea. Tot aici am aflat că era vorba de același fotograf nuntă București pe care l-am admirat și în avion, când am văzut prima dată albumele prietenei mele. Fotograful acesta a reușit să transforme o zi de naștere normală într-o amintire extraordinară pentru întreaga viață. Cu toții ne-am simțit de parcă am fi fost fotografiați de un prieten - acesta reușind cu pricepere și dăruire să surprindă, fără să deranjeze în vreun fel desfășurarea evenimentului, de parcă nici măcar nu se afla pe-acolo; sentimentele, atmosfera și emoțiile tuturor invitaților în cele mai minunate și expresive fotografii.

         Un astfel de fotograf mi-aș dori și eu la nuntă. Și nu e deloc singurul fotograf nuntă pe care-l cunosc, am avut ocazia să particip la zeci de astfel de evenimente numai în ultimii ani - dar este, cu siguranță, singurul fotograf nuntă care m-a împresionat la maxim, deși nu l-am cunoscut personal. Am căutat mai multe informații pe net despre acest priceput fotograf nuntă București și am fost realmente încântată de întregul portofoliu foto video nuntă prezentat pe site. Mi-am dat seama că Lucian Joița e cel mai bun fotograf nuntă București și că la el voi apela de acum încolo la fiecare eveniment important din viața mea pentru a-mi imortaliza momentele fericite pentru totdeauna într-o manieră cu adevărat magică. 

         Abia aștept să mă văd și eu mireasă! Apropos, vrea cineva să se însoare anul acesta!? :D

(cele două fotografii sunt alese total aleator din portofoliul artistului)

Comentarii

  1. Deci iti trebuie un sot, ca fotograf bun ai! :D :D
    Si eu am auzit de acest fotograf- numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nastase Marina18:44

    Felicitări pentru alegerea făcută! Are niște recomandări foarte bune!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog